Termeni și condiții pentru achiziționarea online
1. Aplicabilitate
Aceste condiții generale se aplică: (i) achiziționării oricărui produs prin web și (ii) utilizării oricărei informații, documente, grafice, filme, funcționalități, muzică și / sau alte servicii de pe web.2. Plasarea comenzilor / achizițiilor pe web
2.1. Cerințe pentru plasarea comenzilor / achizițiilorPentru a plasa o comandă prin web, utilizatorul trebuie:
- Să aibă peste 18 ani.
- Fii consumator, nu distribuitor.
Utilizatorul trebuie să aibă o adresă de e-mail pentru a putea comanda corect. Utilizatorul trebuie să-și configureze browserul pentru a accepta cookie-uri și ferestre de tip pop-up, astfel putând face o utilizare completă și corectă a Web-ului.
Pentru ca Utilizatorul să facă o comandă corect Prin web, trebuie să parcurgeți următorii pași simpli:
- Localizați produsele pe care utilizatorul dorește să le achiziționeze.
- Alegeți dimensiunile și cantitățile pe model dorite de utilizator.
- Adăugați produsele selectate în coșul de cumpărături Web.
- Selectați metoda de expediere a produselor pe care doriți să le achiziționați.
- Identificați-vă sau creați un cont nou și netransferabil pentru fiecare utilizator.
- Examinați toate elementele achiziției selectate.
- Selectați metoda de plată a achiziției.
- Formalizați comanda făcând clic pe fila Trimiteți comanda.
- Comanda va fi corect formalizată în momentul în care Utilizatorul primește o confirmare a comenzii online.
Sportys va trimite automat o copie a confirmării primirii comenzii la adresa de e-mail furnizată de Utilizator. Sportys sfătuiește Utilizatorii să tipărească sau să descarce o copie a confirmării comenzii trimise de Sportys , în cazul în care este necesar să o consultați ulterior.
Este posibil ca produsele trimise de Sportys să difere de fotografiile care apar în fișierele produselor pe care Utilizatorul le cumpără atât în design, cât și în culori. În cazul în care acest lucru se întâmplă, ne puteți contacta direct la 0756 684 859 sau prin e-mail galeria.sport@yahoo.com.
2.3 Dreptul Sportys de a nu accepta comenzi sau a anula comenzi.
Sportys își rezervă dreptul de a respinge orice comandă sau de a anula orice achiziție, indiferent de motiv. De asemenea, Sportys își rezervă dreptul de a anula orice achiziție (inclusiv o comandă acceptată anterior de Sportys ), fără a fi responsabil sau a fi nevoit să răspundă pentru orice daune sau cheltuieli, în următoarele situații:
-
- Produsul pe care intenționează să-l achiziționeze nu este disponibil / nu există stocul produsului (caz în care suma achiziției efectuate va fi rambursată sau un produs cu caracteristici similare poate fi furnizat fără creșterea prețului)
- informațiile de facturare furnizate de Utilizator nu sunt corecte sau nu pot fi verificate
- Comanda plasată de Utilizator este indicată de sistemele de securitate Sportys ca o comandă anormală sau care poate fi frauduloasă Sportys
- nu primește plata comenzii făcute de Utilizator (în cazul în care a fost aleasă această metodă de plată) prin transfer bancar în următoarele 10 zile calendaristice de la acceptare a comenzii ->
- Sportys are indicații sau certitudinea că Utilizatorul care procesează comanda are sub 18 ani
- Sportys are indicații sau certitudinea că Utilizatorul care procesează comanda este distribuitor.
- Sportys detectează că există o eroare în prețul oferit.
- Sportys nu poate, din motive independente de controlul său, să livreze produsele cumpărate de Utilizator la adresa furnizată de Utilizator.
Comanda va fi corect formalizată în momentul în care Utilizatorul primește o confirmare a comenzii online.
Utilizatorul va fi obligat să cumpere produsele comandate în momentul în care face clic. fila „Trimiteți comanda” la sfârșitul procesului de cumpărare. Făcând clic pe butonul „Trimiteți comanda”, comanda solicitată de Utilizator va fi trimisă către Sportys pentru procesare. De îndată ce Sportys primește o comandă de la un Utilizator, pe Web va apărea o confirmare automată de primire a comenzii care va include numărul comenzii și detaliile achiziției efectuate de Utilizator. Acordul de cumpărare între Sportys și Utilizator este încheiat din acel moment.
Sportys va trimite automat o copie a confirmării primirii comenzii la adresa de e-mail furnizată de Utilizator. Sportys sfătuiește Utilizatorii să tipărească sau să descarce o copie a confirmării comenzii trimise de Sportys , în cazul în care este necesar să o consultați ulterior.
Este posibil ca produsele trimise de Sportys să difere de fotografii care apar în fișierele produselor pe care Utilizatorul le cumpără atât prin design, cât și prin culoare. În cazul în care acest lucru se întâmplă, ne puteți contacta direct la 0756 684 859 sau prin e-mail galeria.sport@yahoo.com.
6.3 Returul produselor după livrare – produse defecte
Utilizatorul care a plasat o comandă prin web are dreptul de a returna produsele defecte. Utilizatorul are o perioadă de paisprezece (14) zile lucrătoare de la livrarea comenzii pentru a face reclamații la serviciul clienți prin telefon 0756 684 859 sau prin email la galeria.sport@yahoo.com. Acest termen nu constituie nicio încălcare a drepturilor pe care le are Utilizatorul prin lege. În cazul în care revendicarea utilizatorului este justificată, Sportys îi va rambursa utilizatorului suma articolelor defecte sau va retrimite articolele corecte.
6.4 Returul produselor după livrare – pentru orice motiv (cu excepția defectelor de fabricație)
În cazul în care Utilizatorul din orice motiv nu este mulțumit de produsele achiziționate, are un Perioada de returnare de paisprezece (14) zile lucrătoare de la data livrării, atâta timp cât produsele îndeplinesc următoarele cerințe:
- Produsele nu au fost utilizate sau spălate în niciun fel (Utilizatorul poate încerca haine și încălțăminte fără a le folosi pentru sport, sau o altă utilizare decât simplul fapt de a încerca hainele)
- Produsul este în ambalajul original și în stare bună ( acele pachete care au fost deschise rupte în vreun fel vor fi considerate în stare proastă)
- Produsul păstrează intacte etichetele originale fără manipulare
- Produsul este complet, cum ar fi returnarea două elemente care alcătuiesc o pereche.
Sportys este responsabil pentru costurile de livrare ale primei returnări a comenzii, nu precum și costurile returnărilor succesive ale aceleiași comenzi, dacă există. În cazul în care returnarea se produce din cauza unei modificări a produsului, Echipamente Spotive va suporta costul livrării înapoi către client.
Procesul constă într-o singură returnare pe comandă. Clientul trebuie să livreze fizic pachetul la un oficiu poștal înainte de data indicată în e-mailul „retur acceptat”.
Trebuie pregătit un singur pachet de retur, utilizând aceeași casetă în care Clientul a primit comanda.
Este obligatoriu să imprimați nota de livrare și să o introduceți în coletul de returnat.
6.5 Returul cadourilor
Returnarea cadourilor trebuie făcută de clientul înregistrat la https://echipamentesportive.ro urmând aceleași instrucțiuni indicate la punctele 6.4.
6.6 Informații despre rambursare
Rambursările vor fi efectuate în același mod ca și plata inițială. Utilizatorul va primi rambursarea după returnarea produsului și procesarea returnării. În cazul în care utilizatorul a efectuat plata utilizând cardul, utilizatorul trebuie să fi completat „numărul emiterii” sau „data emiterii” în timpul procesului de achiziție, în caz contrar Sportys nu va putea procesa returnarea sau asigura rambursarea achiziției.
7. Condiții aplicabile codurilor promoționale (reduceri)
- Atunci când este utilizat în conformitate cu termenii și condițiile acestora, un cod promoțional vă permite să obțineți o singură reducere la achiziționarea unui singur produs sau la comanda mai mult de un produs în perioada de timp indicată în codul promoțional menționat.
- Codurile promoționale sunt personale și netransferabile și pot fi utilizate numai pentru achiziții online prin intermediul Web. Utilizatorul cu un cod promoțional nu poate să-l vândă, să-l modifice sau să-l atribuie nimănui. Nu este permisă dezvăluirea codului promoțional menționat prin nicio metodă prin intermediul site-urilor web sau al altor mijloace de ofertă publică, cadou, vânzare sau schimb. Nu este permisă utilizarea codurilor promoționale în scopuri comerciale.
- Codurile promoționale sunt legate de marca Sportys . Utilizatorul nu poate utiliza codurile promoționale cu nicio altă marcă, companie sau nume și nici nu le folosește într-un mod ilegal, necorespunzător sau lipsit de respect sau în orice alt mod care dăunează reputației Sportys .
- Codul promoțional poate fi utilizat numai pentru a aplica o reducere la un anumit produs și pentru o singură comandă. Nu este posibil să combinați codurile promoționale între ele sau cu orice altă ofertă sau promoție specială.
- Nu este permis schimbul codurilor promoționale cu bani.
- Fără a afecta vreun alt drept Sportys poate avea, Sportys are dreptul de a anula imediat un cod promoțional în cazul în care suspectează că a fost utilizat sau este probabil să fie utilizat cu încălcarea oricăreia dintre condițiile menționate mai sus sau în orice alt mod incorect, cu condiția ca Sportys să considere că este așa. în timp util.
8. Disponibilitate
Prelucrarea tuturor comenzilor prin web este condiționată de disponibilitatea produselor. Sportys va încerca tot posibilul pentru a garanta stocul tuturor produselor care apar spre vânzare pe web. Cu toate acestea, Sportys își rezervă dreptul de a nu accepta o comandă sau de a anula comenzile confirmate pentru produsele care nu mai sunt în stoc. În acest caz, Sportys îl va informa pe Utilizator prin e-mail și vom rambursa orice plată efectuată.9. Valabilitatea ofertelor
Ofertele de pe web sunt valabile numai în momentul în care apar pe web.10. Garanție
Garanția produselor oferite de Sportys prin intermediul site-ului său https://echipamentesportive.ro implică faptul că:
- a) Produsul va fi livrat în stare perfectă și în cantitatea solicitată.
- b) Produsul va respecta caracteristicile indicate mai recent de producător, așa cum este stabilit pe web sau în descriere. a materialelor Produsului în momentul Comenzii.
Sportys face tot ce îi stă în putință pentru a livra produsele în condiții optime. Cu toate acestea, dacă primiți un produs pe care îl considerați defect, trebuie să îl păstrați în starea actuală pentru ca noi să îl verificăm într-o perioadă de timp rezonabilă. În cazul unui produs defect, vânzătorul trebuie să procedeze, după caz, la repararea, înlocuirea sau rezilierea contractului, măsuri care vor fi gratuite pentru consumator și utilizator. Vânzătorul este răspunzător pentru orice lipsă de conformitate care apare în termen de doi ani de la livrare. Consumatorul și utilizatorul trebuie să informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la conștientizarea acesteia. Clauza menționată va fi aplicată luând în considerare natura bunului comercializat.
Pentru a activa garanția, este necesar să prezentați factura de cumpărare de pe https://echipamentesportive.ro
Dacă, așa cum este stabilit prin contract, doriți să reparăm sau să înlocuim produsul sau să vă rambursăm suma plătită, trebuie să vă asigurați că produsul:
- a) Nu a fost utilizat incorect sau neglijent, nu a fost tratat necorespunzător sau imprudent și nu a fost supus unor condiții anormale sau dăunătoare.
- b) Nu a fost implicat în niciun accident sau nu a fost deteriorat în timp ce încerca să îl repare sau să îl modifice.
- c) Nu a fost utilizat într-un mod contrar celor stabilite de producător în instrucțiunile produsului.
- d) Nu s-a deteriorat din cauza uzurii naturale la primire.
În cazul în care produsul nu îndeplinește oricare dintre cerințele menționate anterior, putem decide, la discreția noastră, să nu reparăm sau să înlocuim produsul. În măsura permisă de lege, nu suntem responsabili pentru pierderi, răspunderi, costuri, daune sau cheltuieli care pot rezulta din proces.
Pentru orice întrebare sau incident ne puteți contacta prin e-mail galeria.sport@yahoo.com sau prin telefon 0756 684 859 .
11. Comentarii, sugestii, reclamații și reclamații
Comentariile și sugestiile dvs. vor fi bine primite. Vă rugăm să ne trimiteți astfel de comentarii și sugestii, precum și orice întrebare, reclamație sau reclamație, prin canalele noastre de contact sau prin adresa poștală sau de e-mail indicată în clauza 2 a acestor Condiții.
În plus, avem foi de solicitare oficiale disponibile pentru consumatori și utilizatori. Le puteți solicita apelând 0756 684 859 sau prin canalele noastre de contact. Reclamațiile și reclamațiile dvs. la serviciul nostru pentru clienți vor fi abordate în cel mai scurt timp posibil și, în orice caz, în termenul legal stabilit.
Dacă în calitate de consumator considerați că drepturile dvs. au fost încălcate, Puteți să ne adresați reclamațiile dvs. prin adresa de e-mail galeria.sport@yahoo.com pentru a solicita o soluționare extrajudiciară a litigiilor.
În acest sens, dacă achiziția dintre dvs. și noi a fost ținut online prin intermediul site-ului nostru web, în conformitate cu Regulamentul UE nr. 524/2013, vă informăm că aveți dreptul de a solicita împreună cu noi o soluționare extrajudiciară a litigiilor în materie de consum, accesibilă prin adresa de Internet http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
Dorim să vă informăm că Sportys nu este în favoarea recurgerii la un alt organism alternativ de soluționare a litigiilor, pe măsură ce încercăm să rezolvăm orice posibilă problemă direct cu clienții noștri ( galeria.sport@yahoo.com).